KEY ACCOUNTABILITIES/DELIVERABLES:
- Developing top key customers through the execution of differentiated national and customized activities
- Ensuring regular customer engagement to further build business and relationship
- Ensuring perfect basics such as stock availability, replenishment across all branches, visibility and merchandising of products in-store
- Responsible for leading field execution teams to ensure perfect basics, efficient store operations, and competitive growth
- Planning and executing category-growing initiatives to win in the customer via cross-functional engagement and stakeholder management
- Responsible for point-of-purchase excellence based on agreed key performance indicators
- Ensuring successful new store openings by making Unilever brands stand out inside the store
QUALIFICATIONS:
- Experience with account management, FMCG Background Preferred
- Experience in leading field execution teams
- Must be agile and self-motivated with an unrelenting growth mindset
- Must be flexible, possessing excellent interpersonal skills
- Must be action and detail-oriented
- Knows how to drive and willing to do heavy field work in assigned area
- Bachelor’s Degree holder
Vielfalt ist Teil unserer Kultur!
Wir arbeiten stets daran, dass Du Dich bei uns respektiert und sicher fühlst und jeden Tag Dein authentisches Selbst einbringen kannst - unabhängig von Geschlecht, Alter, Herkunft, körperlicher Einschränkungen oder sexueller Orientierung.
Wir sind für Dich da, wenn Du aufgrund körperlicher Einschränkungen Unterstützung während des Bewerbungsprozesses brauchst.
Bewerbungsfotos sind bei uns nicht erforderlich.
Connecte dich mit uns
Wir freuen uns, wenn du dich mit uns über unsere Social Media Kanäle connectest.
Kontakt
Du suchst den passenden Kontakt bei uns im Unternehmen? Hier wirst du fündig.
Kontakt